21 Haziran 2009 Pazar

Sunset Spirals

9 yorum:

Noni dedi ki...

İzledim, bayıldım :) ama kağıt yeme sahnesinde bir tuhaf oldum ben karpuzu tercih ederim :)

Noni dedi ki...

Bu arada arka fondaki müzik çok güzel... kim söylüyor?

dodi dedi ki...

Arkadaki müzik Xploding Plastics adlı grubun Sunset Spirals adlı parçası..Ben de çok seviyorum :)

lasonic dedi ki...

didem bayıldımm :)
ama merak işte cidden mi yedi kağıtları ;)))

Noni dedi ki...

Dodicim blogumda senin bookid'den bahsettim bugün ;)

dodi dedi ki...

Nonicimm çok teşekkürler, öpücükler :))

dodi dedi ki...

@lasonic
yedi yedi sonra yutmadan çıkarttı ağzından pis kız :P :)))

efromiya dedi ki...

fikri çok sevdim didem.
3d görüntüler de güzel, normal çekimlerde mekan, obje, kıyafet gibi detaylarla daha çok uğraşsaymışsın efsane olabilirmiş.
takipçinizim efenim

DENiZ dedi ki...

Harika! Cok begendim ;)